Prevádzkovateľ internetového portálu
Vitama sro
Svätopluková 1
Pezinok 902 01
Slovensko
IČO: 50536141
DIČ: 2120362783
DIČ DPH: SK2120362783
IBAN:
Zodpovedná osoba a kontakt
Patrik Kretter
Pracovná doba
1) O registrácii
"Vyhlasujeme, že dáta slúžia len na účely identifikácie pri nákupe vo firme" názov firmy "a nemôžu poskytnúť tretím osobám ani inak zneužité.
2) Prijatie a vybavenie objednávok, kúpna zmluva
nákup sa objednáva v pracovných dňoch
PO-ŠTV 8:00-15:00 tovar dodaný na nasledujúci deň medzi 08:00-15:00
PIA 8:00-15:00 tovar dodaný v pondelok
ak nasledujúci deň je víkend alebo sviatok, tovar sa dodaná v pracovný deň alebo po dohode s nami
Ak urobíte storno objednávky do 12 hodín, považujeme objednávku za zrušenú. Storno môžete poslať e-mailom prípadne Zariadenia telefonicky. Pri zrušení objednávky je nevyhnutné uviesť Vaše meno, e-mail a číslo objednávky.
na základe Vašej objednávky sa vystaví faktúra + doprava /pozri bod. 3 nižšie/ ktorá sa pošle na Vaše mail, ktorú uhradíte na účet
3) Druhy dopravy :
tovar dodávame, iba do Pezinok, Modra, Vinosady, Limbach a Grinava
za dopravu si účtujeme 10 eur s DPH, nákup Vám dodáme až k Vaším dverám bytu alebo domu, firmi.
4) Záruka
V balíku vždy nájdete daňový doklad. Záručná lehota je uvedená u každého výrobku v podrobnom tovare.
5) Rozpor s kúpnou zmluvou - všeobecné informácie
V prípade, že vec pri prevzatí kúpneho nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len "rozpor s kúpnou zmluvou"), má kupujúce právo na to, aby poskytovalo bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uvedenú do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou; ak nie je možný postup možný, môžu kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny vecí alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu nasledujúcich mesiacov odo dňa prevzatia veci, pričom za jej existenciu platí už pri jeho prevzatí, ak neodporuje povahe veci alebo pokiaľ sa neprepúšťa opak.
Na tovar poskytujeme záručnú dobu danú zákonom.
6) Právo Spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy
Ak je kúpna zmluva uzavretá pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku (v internetovom obchode), má spotrebiteľské právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. V takom prípade spotrebiteľ kontaktuje predchádzajúceho a najlepšie písomne uvedie, že odstupuje od zmluvy s uvedenými číslami objednávok, dňom nákupu a číslom účtu pre vrátenie peňazí. Peniaze je možné vrátiť aj v hotovosti v sídle spoločnosti. Odstránenie zmluvy musí byť doručené najneskôr do 14 dní. V osobitných prípadoch môžu byť prihliadnuté na okolnosti predĺženej lehoty vrátenia, nie však dlhšie ako 30 dní od doručenia.
Toto ustanovenie zákona však nemôže chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru. Spotrebiteľ v prípade použitia práva na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia plnenia, musí dodávateľ vydať všetko, čo na základe kúpnej zmluvy získal. Ak to už nie je dobre možné (napr. V medziobdobí bol tovar zničený alebo spotrebovaný), musí spotrebiteľ poskytnúť finančnú náhradu ako protihodnotu toho, čo už nemôže byť vydané. Ak je vrátený tovar poškodený iba čiastočne, môže sa obmedziť uplatňovanie spotrebného práva na náhradu škody a započítať svoj nárok na vrátenú kúpnu cenu. Predávajúci je v takom prípade povinný vzniknutú škodu preukázať. Predávajúci spotrebiteľ v takom prípade môže iba takto znížiť kúpnu cenu.
Na kúpnu cenu, ktorá má byť kupujúcou vrátenou, môže dôjsť k započítaniu svojich skutočne vynaložených nákladov spojených s vrátením tovaru (náklady na prepravu a pod).
Právo na odstúpenie od zmluvy spotrebiteľ nemá, v prípade zmlúv:
na poskytovanie Služieb, ak by ich plnenie bolo s jeho súhlasom, začalo pred uplynutím lehoty 14 dní od prevzatia plnenia,
na dodávku tovaru alebo služieb, ktorých cena uplynie na výchylkách finančného trhu, ktoré na druhej strane stačia,
na dodávku tovaru upraveného podľa priania kupujúceho alebo pre jeho osoba, ako aj tovar, ktorý podlieha rýchlej skaze, opotrebovaniu alebo zastaraniu,
na dodávke zvuku a videa nahrávanom a počítačovým programom, ak poruší kupujúci ich originálny obal,
na dodávku novín, periodík a časopisov, spočítava v hre alebo lotérii.
7) Doručenie a dodacie podmienky
Niektoré zásielky môžu byť rozdelené do viacerých balíkov. Poštovné zostáva bezo zmeny.
Všetky zásielky sledujeme až do ich doručenia, snažíme sa tak predchádzať problémom, ktoré pri doručovaní vznikajú.
Ako postupovať pri vrátení tovaru:
Ako zásielku pripraviť
Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, odporúčame Vám tovar poistiť. Peniaze vám budú vrátené na bankový účet (nezabudnite ho uviesť) a to zvyčajne do 3 pracovných dní od obdržania zásielky. V prípade vrátenia tovaru bude suma znížená o prepravné náklady (neplatí pre reklamácie!).
8) Spôsoby úhrady
Tovar budeme expedovať po obdržaní platby na bankový účet IBAN : SK44 0900 0000 0051 3319 8762
9) Bezpečnosť
10) Reklamácie
V prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali, je poškodený alebo nefunkčný, postupujte podľa reklamačného poriadku. Vrátenie tovaru z dôvodu odstúpenia od zmluvy je popísané v bode 6. Obchodných podmienok.
11) Reklamačný poriadok
Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady, musia byť čisté a s náležitými dokladmi a popisom závady, prípadne označeným miestom závady.
Ako postupovať
V prípade reklamácie môžete zvoliť dve možnosti, postupujte podľa popisu nižšie: Zašlite výrobok na adresu - "kontaktná adresa". Preprava je hradená stranou predávajúceho. Akonáhle budete vedieť kedy a kde zásielku budeme môcť vyzdvihnúť, kontaktujte nás. Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepenie, popísanie či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý. Odporúčame Vám tovar poistiť. Ihneď po obdržaní tovaru obdržíte reklamačný protokol. Tovar musí byť pre prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu. Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený alebo bude vrátená kúpna cena. K tovaru musia byť priložené všetky listiny, ktoré nakupujúci s tovarom obdržal, teda napríklad paragón, záručný list a iné. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúci z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Tovar je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijatý len riadne vyčistený. Ak výrobca poskytuje záruku dlhšiu, je uvedená pri tovare v katalógu. U zamietnutých reklamácií môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky. O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne SMS. Rovnako ako pri dodaní objednávky budete informovaní o expedícii balíka a termíne doručenia. Ďakujeme Vám za čas, ktorý ste strávili prečítaním obchodných podmienok.
Váš "názov obchodu"
Obchodné podmienky sú platné od xx 20xx do odvolania.©2025 VITAMA s.r.o.
Realizácia SoftPoint s.r.o. - Tvorba webových aplikácií a biznis softvérov na mieru